Mentorsträff 1: Hållbart ledarskap

Mentorskapsprogrammet

Välkommen till den första träffen inom KSLA:s mentorskapsprogram 2026–2027!

Träffen riktar sig till särskilt inbjudna.


Mentorsträff 1: Hållbart ledarskap Mer information
Mer information

Mentorskapsprogrammet kopplar ihop akademiledamöter med unga akademiker och praktiker inom de gröna näringarna. Syftet är personlig utveckling för både mentorer och adepter genom utbyte av kunskap, erfarenheter och framtidsspaningar!

Program
12:30–13:00 Kaffe i Donatorsfoajén på KSLA
13:00–13:20 Välkommen till KSLA:s mentorskapsprogram
13:20–14:20 Exempel från tidigare mentorskapspar
14:20–15:30 Speed dating – lär känna gruppen
15:30–16:00 Fika och mingel
16:00–17:30 Gästföreläsning & diskussion
17:30–19 Enklare middag

Vi i projektgruppen hoppas ni alla får en trevlig och inspirerande dag. Vi tar gärna emot önskemål angående teman/föreläsare på framtida träffar.

Varmt välkomna önskar
Maja Jonsson, Astrid Persson, Malin Johansson, Anna-Karin Karlsson och
Karin Fällman Lillqvist, Projektgruppen för KSLA:s mentorskapsprogram